Medlemsutstilling 2022

Vi ønsker våre medlemmer velkommen til å delta med verker på Ås kunstforening sin årlige medlemsutstilling. Utstillingen arrangeres i Ås kulturhus. Vi håper på stor deltagelse med mange fine arbeider under utstillingenshelgene 3. – 4. og 10.-11. desember.

Alle som ønsker å delta må bruke elektronisk registreringsskjemaet (se under).

Tidspunkter
Utstillingenshelgene 3. – 4. og 10.-11. desember
Åpningstider kl 12.00-16.00
Offisiell åpning lørdag 3. desember kl 12.00

PRAKTISK INFORMASJON
Kun medlemmer kan delta
Alle som ønsker å delta på utstillingen med arbeider må være medlemmer av Ås kunstforening og ha betalt medlemsavgift for inneværende år. Dersom du melder deg inn nå blir du automatisk medlem for hele 2023. Med andre ord får du resten av 2022 gratis. Hvis du har glemt å betale medlemsavgiften for 2022,- kan du betale Kr 250,- til kontonr. 0531.01.59400

Hvis du ennå ikke er medlem i Ås kunstforening kan du melde deg inn her:

Frist for påmelding
Torsdag 24. november 2022.

Innlevering av arbeider
Torsdag 1. desember kl. kl. 17-19 i Ås kulturhus i 2. etasje (Store sal).

Henting av arbeider
Søndag 11. desember mellom kl. 16.00-18.00 i Ås kulturhus i 2. etasje (Store sal).

Begrenset antall innleverte arbeider
Hvert medlem kan levere inntil 3 arbeider, der vi garanterer at minst ett av arbeidene vil bli stilt ut.

Presentasjon/oppheng
Til hvert av arbeidene skal det festes ved en liten lapp som sier tittel, navn på kunstner og pris. Alle bilder skal være helt klare til oppheng. Det betyr at bilder skal være montert i rammer med påmontert vaier eller snor på baksiden, slik at de enkelt kan henges rett opp på vegg uten videre bearbeidelse.

15% provisjon av salget
Vi gjør oppmerksom på at Ås kunstforening alltid tar 15 % provisjon av salget under medlemsutstillingen. Dette bør utstillerne ta hensyn til dette når verkene prises. I tillegg kommer avgiften på 5% til BKH (Bildende kunstneres hjelpefond) på alle arbeider over kr. 2 000,-.

Vennligst fyll ut registreringsskjemaet under:

REGISTRERINGSSKJEMA

Det er tillatt med opp til 3 verker

Kunsthåndverk (keramikk, smykker o.l.)

Vi håper mange ønsker å delta i vaktordningen. Velg under