Alle søknader om utstillingsplass for 2024 – 2025 i Ås Kunstforening behandles av styret. Styret ønsker utstillinger med ulike kunstneriske uttrykk i løpet av året.
Søknadsperioden er fra 1 mai til 30 september. Styret behandler innkomne søknader i oktober og gir tilbakemelding i november. Alle søkere får tilbakemelding om mottatt søknad i eget skriv.
Ås kunstforening kontakter kunstnere som får utstillingsplass om forslag til tidspunkt og kontrakt.
I god tid før utstilling vil en detaljert plan utarbeides mellom kunstner og ÅS kunstforeningen.
Søknaden må inneholde:
- Kunstnerens curriculum vitae (CV).
- Beskrivelse av utstillingsprosjekt. Maks en side.
- Bildedokumentasjon av kunstverk, eller tidligere kunstverk. Maks 10 bilder.
- All dokumentasjon legges inn i en pdf fil merket med kunstners fornavn og etternavn.
Søknaden sendes til: britt@brittknoff.com. Spørsmål om søknad sendes til samme e-post adresse.